Przerwa technicza w systemie SOWA POWER

Print Drukuj
W związku ze zmianą Wykonawcy zapewniającego świadczenie usług utrzymania, rozwoju oraz wsparcia technicznego dla Systemu Obsługi Wniosków Aplikacyjnych POWER (SOWA POWER) planowane jest przeniesienie systemu na infrastrukturę nowego Wykonawcy.

Planowany termin prac związanych z przeniesieniem systemu został ustalony na 19 - 24 października br. (wtorek - niedziela). W podanym okresie czasu system będzie niedostępny. Zatrzymanie systemu nastąpi z poniedziałku na wtorek w godzinach nocnych, natomiast przywrócenie jego pełnej dostępności nastąpi w niedzielę 24 października br.
Mając na uwadze powyższe zwracamy się z uprzejmą prośbą o takie zaplanowanie dat zakończenia naborów, aby nie zbiegały się one z terminem 19 – 24 października.
Dodatkowo ze względu na możliwość wystąpienia nieoczekiwanych problemów technicznych po ponownym uruchomieniu systemu sugeruję, aby nabory nie kończyły się również w tygodniu następnym po przełączeniu, tj. co najmniej do 31 października br. Analogiczne podejście proponujemy zastosować również dla terminów poprawy wniosków o dofinansowanie znajdujących się w trakcie oceny lub umów w trakcie realizacji.
Informacje o publikacji dokumentu